Blog

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Blog
  • 14 Ιδέες προώθησης αποτελεσματικών διαγωνισμών
14 Ιδέες προώθησης αποτελεσματικών διαγωνισμών

14 Ιδέες προώθησης αποτελεσματικών διαγωνισμών

Oι περισσότερες είναι free!

Ψάχνετε για ιδέες προώθησης διαγωνισμών; Εάν προωθήσετε τον διαγωνισμό σας στο σωστό κοινό, όχι μόνο θα προσελκύσετε περισσότερες συμμετοχές αλλά θα δημιουργήσετε επίσης μια στοχοθετημένη λίστα χρηστών για την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας Δείτε μερικές από τις καλύτερες (και ως επί το πλείστον δωρεάν) ιδέες προώθησης διαγωνισμών σε αυτό το άρθρο.

Επειδή πρόκειται για ένα μεγάλο άρθρο, δημιουργήσαμε έναν εύχρηστο πίνακα περιεχομένων, ώστε να μπορείτε να μεταβείτε στο τμήμα που σας ενδιαφέρει:

 

  1. Κοινοποιήστε σε κοινωνικά μέσα
  2. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα προορισμού του διαγωνισμού
  3. Οδηγήστε τους επισκέπτες στη σελίδα προορισμού του διαγωνισμού
  4. Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας
  5. Υποβάλετε τον διαγωνισμό στους καταλόγους διαγωνισμών
  6. Δημοσιεύστε τον διαγωνισμό σας στη σελίδα σας στο Facebook
  7. Προωθήστε τον διαγωνισμό σας στο Instagram
  8. Μοιραστείτε τον διαγωνισμό σας σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων
  9. Μοιραστείτε τον διαγωνισμό σας σε διαδικτυακές κοινότητες
  10. Δημιουργήστε και κοινοποιήστε ένα απλό βίντεο
  11. Influencer Outreach
  12. Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook και Instagram
  13. Επενδύστε σε διαφημίσεις Google
  14. Μην ξεχάσετε το Offline Marketing

 

Ας ξεκινήσουμε με τις πιο εύκολες ιδέες προώθησης διαγωνισμών για να προχωρήσουμε στα πιο viral …

1. Κοινοποιήστε σε κοινωνικά μέσα

Ζητήστε από τους ανθρώπους να μοιραστούν το διαγωνισμό σας στα κοινωνικά δίκτυα για να κερδίσουν περισσότερες συμμετοχές.
Κάντε τον viral με κοινή χρήση κοινωνικών μέσων
Για κάθε άτομο που εισέρχεται, μπορείτε να πολλαπλασιάσετε τις ενέργειες (leads) σας αν μοιράζονται το διαγωνισμό με τους φίλους τους. Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να γίνει viral ο διαγωνισμός σας
Όταν επιλέξετε τον τρόπο που θα εισέλθουν στο διαγωνισμό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατά νου τον κύριο στόχο σας. Για παράδειγμα, εάν ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε ενέργειες (leads) για να εγγραφούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, τότε θα πρέπει να τους ενθαρρύνετε να εγγραφούν, δίνοντας στη δράση αυτή μεγαλύτερη αξία.
Μπορείτε ακόμη να καταστήσετε υποχρεωτική την εγγραφή τους για να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να γίνει viral, αυξάνοντας τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

2. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα προορισμού διαγωνισμού

Μόλις σχεδιάσετε τον διαγωνισμό σας, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού διαγωνισμού (Landing page) στον ιστότοπό σας.

Η σελίδα προορισμού σας είναι ο σύνδεσμος που θα μοιραστείτε κατά την προώθηση του διαγωνισμού σας χρησιμοποιώντας όλες τις τακτικές που ακολουθούν.
Μπορείτε να προσαρμόσετε το χρώμα φόντου και την εικόνα της σελίδας προορισμού, εάν το επιθυμείτε.
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ανάρτηση ιστολογίου για τον διαγωνισμό σας με όλες τις λεπτομέρειες ή μια αφιερωμένη σελίδα προορισμού χωρίς πλευρικές γραμμές ή άλλα στοιχεία που αποσπούν την προσοχή.
Η σελίδα προορισμού θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομέρειες του διαγωνισμού και τουλάχιστον μία εικόνα που θα τραβήξει την προσοχή του βραβείου.

Η σελίδα προορισμού του διαγωνισμού ή η ανάρτηση ιστολογίου θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • περιγραφή του διαγωνισμού
  • πώς να λάβει μέρος κάποιος στον διαγωνισμό
  • τι είναι το βραβείο
  • πότε θα τελειώσει ο διαγωνισμός
  • πώς θα επιλεγούν οι νικητές

Για όλες τις λεπτομέρειες που πρέπει να συμπεριλάβετε, ανατρέξτε στο άρθρο: Πώς να τρέξετε έναν διαγωνισμό σε 6 βήματα
Τώρα που έχετε δημιουργήσει τη σελίδα προορισμού διαγωνισμού, είστε έτοιμοι να την προωθήσετε!

3. Ανακατεύθυνση επισκεπτών στη σελίδα προορισμού του διαγωνισμού

Όλοι όσοι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας είναι πιθανοί ακόλουθοι σας. Θα πρέπει να τους ενημερώσετε για τον διαγωνισμό σας ώστε να μπορούν να πάρουν μέρος.
Θα μπορούσατε να το κάνετε αυτό προσθέτοντας συνδέσμους προς τον διαγωνισμό σας σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, αλλά οι σύνδεσμοι δεν είναι πολύ αισθητοί, και εκτός αυτού θα πρέπει να αφαιρέσετε όλους αυτούς τους συνδέσμους μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού. Η προσθήκη και η αφαίρεση όλων αυτών των συνδέσμων για τη δυνατότητα μερικών καταχωρήσεων στον διαγωνισμό δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Ιδιαίτερα για την διαχείριση του χρόνου σας.
Ο ευκολότερος τρόπος για να προωθήσετε τον διαγωνισμό στον ιστότοπό σας είναι να χρησιμοποιήσετε αναδυόμενα παράθυρα ( PopUps), ή μπάρες ενημέρωσης πάνω από το μενού της ιστοσελίδας σας.
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε εύκολα να τραβήξετε την προσοχή όλων των επισκεπτών σας και να τους προσελκύσετε για να μπουν στο διαγωνισμό σας.
Η μπάρα ενημέρωσης είναι ο καλύτερος τρόπος , επειδή παραμένει στη θέση του και δεν αποσπά την προσοχή των επισκεπτών σας από την ανάγνωση.
Αλλά τι γίνεται αν ένας επισκέπτης πρόκειται να φύγει από την ιστοσελίδα σας χωρίς να εισέλθει στον διαγωνισμό σας;
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο εξόδου για να τραβήξετε την πλήρη προσοχή τους προτού εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας για πάντα.
Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε έναν χρονομετρητή αντίστροφης μέτρησης στις καμπάνιες σας, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν ότι πρέπει να μπουν τώρα και να μην περιμένουν.
Μπορείτε επίσης να προγραμματίσετε τις καμπάνιες σας να σταματούν αυτόματα όταν ο διαγωνισμός τελειώνει, εξοικονομώντας σας πολύ χρόνο και προσπάθεια.

4. Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας

Η λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι γεμάτη με τους οπαδούς σας. Αυτοί οι πιστοί συνδρομητές είναι οι άνθρωποι που είναι πιο πιθανό να εγγραφούν στο διαγωνισμό σας και να τον μοιραστούν με τους φίλους τους. Έτσι, θα πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου( Newsletter) στη λίστα σας για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας.
Με μια καλή υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε εύκολα να σχεδιάσετε ένα εντυπωσιακό email για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας,
Σας συνιστούμε να στείλετε τουλάχιστον 2 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
Στείλτε το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αμέσως μόλις ανοίξει ο διαγωνισμός σας
Στείλτε ένα άλλο μήνυμα την ημέρα πριν κλείσει ο διαγωνισμός, ώστε να δοθεί στους συνδρομητές μία ακόμη ευκαιρία να εισέλθουν.
Φροντίστε να συμπεριλάβετε μια ισχυρή κλήση για δράση με έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα προορισμού του διαγωνισμού.
Δεν έχετε λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Κατασκευάστε μία και αρχίστε να την αυξάνετε σήμερα! Με αυτόν τον τρόπο, όταν ο διαγωνισμός σας αρχίσει, έχετε ήδη ένα αφοσιωμένο κοινό για να τον προωθήσετε.
Τώρα που έχετε προωθήσει τον διαγωνισμό σας στο υπάρχον κοινό σας, ήρθε η ώρα να προσεγγίσετε νέους ανθρώπους στον ιστό.

5. Υποβάλετε στους Καταλόγους Διαγωνισμών

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας είναι να υποβάλετε τον διαγωνισμό σας σε κληρώσεις και καταλόγους διαγωνισμών. Αυτοί οι ιστότοποι θα συνδεθούν απευθείας με την προώθηση σας. Επιπλέον, έχουν ήδη ένα τεράστιο ακροατήριο που ελέγχουν τις ιστοσελίδες τους καθημερινά για νέα freebies.
Η υποβολή του διαγωνισμού σας σε αυτούς τους καταλόγους διαδικτυακών διαγωνισμών θα σας δώσει πολύτιμη παρουσίαση σε ένα εντελώς νέο κοινό.

Οι καλύτερες ελληνικές ιστοσελίδες για διαγωνισμούς όπου μπορείτε να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας δωρεάν:

Η υποβολή συνήθως δεν διαρκεί πάνω απο δύο λεπτά για το καθένα

Μόλις τον υποβάλετε στους καλύτερους καταλόγους διαγωνισμών, ήρθε η ώρα να “πάρετε” τον διαγωνισμό σας στα κοινωνικά μέσα.

6. Δημοσιεύστε τον διαγωνισμό στη σελίδα σας στο Facebook

Στη συνέχεια, ένας δωρεάν και εύκολος τρόπος για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας είναι να το δημοσιεύσετε στην επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook.
Δημιουργήστε μια ανάρτηση στο Facebook που περιλαμβάνει μια εντυπωσιακή φωτογραφία, μια σύντομη περιγραφή του διαγωνισμού και τι μπορούν να κερδίσουν οι άνθρωποι και φυσικά ένα σύνδεσμο για να μπουν στον διαγωνισμό σας.
Επιπλέον, η χρήση του emojis προσελκύει πραγματικά την προσοχή των χρηστών στο διαδίκτυο.
Συμπεριέλαβε επίσης μια υψηλής ποιότητας φωτογραφία του βραβείου με κείμενο στην κορυφή για να ενημερώσετε τους χρήστες ότι αυτό το post είναι ένας διαγωνισμός. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια τέτοια φωτογραφία χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν online εργαλείο επεξεργασίας εικόνων όπως το Canva.
Στη σελίδα σας, μπορείτε να προσαρτήσετε την ανάρτηση, έτσι ώστε όλοι όσοι επισκέπτονται τη σελίδα σας να βλέπουν ότι εκτελείτε διαγωνισμό.

Στη συνέχεια, μπορείτε επίσης να τον μοιραστείτε με στον προσωπικό σας λογαριασμό, ώστε οι φίλοι και η οικογένειά σας να σας βοηθήσουν στη διάδοσή του.

TIP: Εκτός από τη δημιουργία μιας ανάρτησης για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη φωτογραφία εξώφυλλου για την προώθηση του.
Σημείωση: Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναθεωρήσει τις πολιτικές της Google σχετικά με τα δώρα πριν ξεκινήσετε, καθώς απαιτούν να συμπεριλάβετε συγκεκριμένες πληροφορίες στις αναρτήσεις σας.

7. Προωθήστε τον διαγωνισμό σας στο Instagram

Το Instagram είναι η τέλεια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για την προώθηση του διαγωνισμού σας, επειδή είναι κυρίως οπτική.
Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια ανάρτηση στο Instagram που περιλαμβάνει μια όμορφη εικόνα που θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών, καθώς και μια σύντομη περιγραφή του διαγωνισμού. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε μια ωραία εικόνα χρησιμοποιώντας το Canva.
Το Instagram δεν σας επιτρέπει να προσθέσετε έναν σύνδεσμο σε μεμονωμένες αναρτήσεις, αλλά μπορείτε να δώσετε οδηγίες σχετικά με τον τρόπο συμμετοχής στο διαγωνισμό ή απλά να τους κατευθύνετε για να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας (προσθέσατε το σύνδεσμο στο βήμα 6, σωστά;) .
Μην ξεχάσετε να προσθέσετε hashtags για να διευρύνετε την προσέγγισή σας όπως #giveaway, #contest ή #freebies. Τα σωστά hashtags μπορούν να κάνουν τον διαγωνισμό σας viral.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι και 30 hashtags στην ανάρτησή σας.Βεβαιωθείτε ότι έχετε διερευνήσει κάθε hashtag για να δείτε αν το χρησιμοποιείτε σωστά και βεβαιωθείτε ότι θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο σωστό κοινό.
TIP: Χρησιμοποιήστε ιστορίες Instagram

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια ιστορία Instagram για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας και στους οπαδούς σας. Στην πραγματικότητα, οι ιστορίες Instagram χρησιμοποιούνται από 500 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των Instagram Stories είναι ότι περιλαμβάνουν έναν σύνδεσμο. Έτσι, ο χρήστης αυτό που έχει να κάνει είναι να περάσει πάνω στην ιστορία σας και θα μεταφερθεί κατευθείαν στη σελίδα προορισμού του διαγωνισμού.

8. Μοιραστείτε τον & σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Ενώ το Facebook και το Instagram είναι συνήθως οι πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για να μοιραστούν διαγωνισμούς, μην ξεχάσετε τους άλλους.
Μπορείτε να προωθήσετε το διαγωνισμό σας στο Twitter, το Pinterest και ακόμα και στο LinkedIn αν διεξάγετε διαγωνισμό B2B.

Τwitter
Το Twitter μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας. Η προώθηση του διαγωνισμού σας στο Twitter θα λειτουργήσει καλύτερα αν το κοινό-στόχος σας είναι νεώτερο ηλικιακά. (18 έως 29 ετών
Στείλτε μερικά tweets αναγγέλλοντας τον διαγωνισμό σας που περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα του διαγωνισμού σας και ένα καλό hashtag όπως #WIN ή #giveaway. Σε αντίθεση με το Facebook, οι αναρτήσεις σας στο Twitter περιορίζονται σε 280 χαρακτήρες, οπότε κρατήστε τα tweets σας σύντομα ,συμπεριλαμβάνοντας μόνο αυτά που είναι απαραίτητα.
Αν θέλετε το tweet να ξεχωρίζει στις ροές δεδομένων, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια εικόνα. Τα tweets με εικόνες λαμβάνουν κατά 18% περισσότερα κλικ, 89% περισσότερα likes και 150% επαναλαμβανόμενα (retweets).

Pinterest

Η Προώθηση ενός διαγωνισμού στο Pinterest θέλει στρατηγική, αν θέλετε να προσελκύσετε ένα γυναικείο κοινό-στόχο. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 79,5% των χρηστών του Pinterest είναι γυναίκες. Το Pinterest καλεί αυτούς τους γυναικείους χρήστες “αποφασιστές” επειδή κάνουν το 80% των αποφάσεων αγοράς σε νοικοκυριά . Έτσι, αν θέλετε να προωθήσετε ένα βραβείο διαγωνισμού και να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρησή σας, δημιουργήστε ένα pin στο Pinterest.

Για να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών, φροντίστε να δημιουργήσετε μια εκπληκτική εικόνα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια εικόνα όπως του Instagram,αλλά σύμφωνα με το Pinterest, η βέλτιστη εικόνα είναι κάθετη (ψηλότερη από την ευρεία, περίπου 735 X 1102 px). Μια κάθετη εικόνα είναι η καλύτερη πρακτική για το Pinterest.

LinkedIn

Για διαγωνισμούς B2B, το LinkedIn είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να προωθήσετε τον διαγωνοισμό σας στις επιχειρηματικές σας συνδέσεις.

Συμπεριλάβετε μια εικόνα για να τραβήξετε την προσοχή των συνδέσεών σας, μια σύντομη περιγραφή του διαγωνισμού, και μια σύνδεση με αυτόν. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να προσθέσετε hashtags και στο LinkedIn . Προσθέστε ένα hashtag όπως #giveaway ή #contest και σκεφτείτε να προσθέσετε hashtags για να προσελκύσετε χρήστες σε σχετικές βιομηχανίες.
Προώθηση μιας προσφοράς στο LinkedIn

Κατά την προώθηση του διαγωνισμού σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, θυμηθείτε να ελέγξετε τις οδηγίες του διαγωνισμού για κάθε πλατφόρμα.

9 Μοιραστείτε τον διαγωνισμό σας σε forums & ομάδες

Εκτός από την κοινοποίηση του διαγωνισμού στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μοιραστείτε τον και σε διαδικτυακές κοινότητες(forums) Βρείτε θέματα που σχετίζονται με τη θέση σας και το κοινό-στόχο σας, δείτε τους κανόνες που έχουν για την προώθηση διαγωνισμών και προωθήστε τον εκεί.
Το Facebook έχει επίσης ομάδες αφιερωμένες σε συγκεκριμένα θέματα, όπου μπορείτε να βρείτε το κοινό-στόχου σας για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας.

10. Δημιουργήστε και μοιραστείτε ένα απλό βίντεο

Γνωρίζατε ότι 1200% περισσότερα shares παράγονται από τα videos από ότι από κείμενα και εικόνες;

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα βίντεο αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο προώθησης του διαγωνισμού σας.

Ίσως να πιστεύετε ότι θα ήταν δύσκολο να δημιουργήσετε ένα βίντεο για την προώθηση του διαγωνισμού σας, αλλά δεν είναι. Χρησιμοποιώντας μόνο το smartphone σας, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα γρήγορο βίντεο για κοινή χρήση στο YouTube ή στους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.

Το video σας πρέπει να περιλαμβάνει:

Στοιχεία βραβείων
Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής
Μια παρότρυνση για δράση (για παράδειγμα, πείτε στους χρήστες να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο στην περιγραφή για να εισέλθουν στον διαγωνισμό)

Βεβαιωθείτε ότι το video σας έχει καλό φωτισμό είτε είναι φυσικό είτε τεχνητό, έχει γυριστεί μπροστά σε ένα ελκυστικό φόντο (καθαρίστε το ακατάστατο δωμάτιο!) και ότι η εμφάνισή σας είναι έτοιμη για κάμερα.

Τα ζωντανά βίντεο μπορούν να πάρουν μεγάλη εμπλοκή από το ακροατήριό σας. Με το Instagram Live και το Facebook Live, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους θεατές σας σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Επιπλέον, μια ζωντανή ανακοίνωση βίντεο θα προκαλέσει πολύ ενθουσιασμό γύρω από τον διαγωνισμό σας.

11. Δοκιμάστε το Influencer Outreach

Όταν συνεργάζεστε με άλλους για να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας, μπορεί να ωθήσετε τις συμμετοχές ακόμη περισσότερο.

Για να ξεκινήσετε, θα χρειαστεί να βρείτε bloggers με ένα μεγάλο κοινό που πιθανώς θα ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε. Για παράδειγμα, αν το βραβείο διαγωνισμού είναι μια νέα κάμερα, αναζητήστε bloggers φωτογραφίας. Φτάστε στους bloggers που βρίσκετε με ένα εξατομικευμένο email και εξηγήστε πώς ο διαγωνισμός σας θα ωφελήσει τον blogger και τους αναγνώστες του.

Για να είναι επιτυχής, θα πρέπει να είναι μια συνεργασία win-win που ωφελεί εσάς, τον blogger και το ακροατήριό του. Σκεφτείτε πώς να παρουσιάσετε αυτά τα οφέλη.

Παρόμοια με την προβολή του blogger, μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με τους YouTubers για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας σε ένα εντελώς νέο κοινό. Βρείτε κανάλια του YouTube που σχετίζονται με τη θέση σας και απευθυνθείτε σε αυτούς που έχουν αξιοπρεπείς συνδρομητές, προβολές και αφοσίωση.

Εάν γνωρίζετε ότι το κοινό-στόχος σας είναι πολύ ενεργό σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, όπως το Pinterest ή το Instagram, μπορείτε να προσεγγίσετε τους επηρεαστές και σε αυτές τις πλατφόρμες
Τέλος υπάρχει μια ακόμη στρατηγική προώθησης διαγωνισμού για να δοκιμάσετε: τη πληρωμένη προώθηση.

Δείτε πώς να ξεκινήσετε.

12. Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook και Instagram

Για να προσεγγίσετε ένα ακόμη μεγαλύτερο κοινό στα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις Facebook ή Instagram. Οι διαφημίσεις Facebook όχι μόνο θα σας επιτρέψουν να προωθήσετε το διαγωνισμό σας σε περισσότερους ανθρώπους στο διαδίκτυο, αλλά σας επιτρέψουν να στοχεύσετε τον ακριβή τύπο ατόμων που θα ενδιαφέρονται περισσότερο για τον διαγωνισμό σας βάσει κριτηρίων όπως το φύλο, η ηλικία, η τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.

13. Επενδύστε σε διαφημίσεις Google

Εκτός από τις διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας σε περισσότερα άτομα online με τις Διαφημίσεις Google. Με τις Διαφημίσεις Google, μπορείτε να περιλάβετε τον διαγωνισμό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών που αναζητούν τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε. Αυτό θα διευκολύνει την απόκτηση περισσότερων καταχωρήσεων από άτομα που δεν έχουν ακούσει ποτέ πριν την επιχείρησή σας.

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος εκτός από το διαδίκτυο, όπου μπορείτε να δια δώσετε τον διαγωνισμό σας! Δείτε πώς:

14. Μην ξεχάσετε το offline marketing (εκτός σύνδεσης μάρκετινγκ)

Μην ξεχάσετε να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας στους ανθρώπους στην πραγματική ζωή!

Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε φυλλάδια για να τα παραδώσετε σε τοπικές εκδηλώσεις ή αφίσες που μπορείτε να τοποθετήσετε σε κοινοτικά κέντρα ή άλλες επιχειρήσεις. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης για να προωθήσετε το διαγωνισμό σας στους υπάρχοντες πελάτες σας προσθέτοντας διαφημιστικές κάρτες στα πακέτα που στέλνετε.

 

Θυμηθείτε, ξεκινήστε να προωθείτε τον διαγωνισμό σας προτού να αρχίσει να παίρνει “σάρκα και οστά”, ώστε να έχετε αρκετές συμμετοχές την πρώτη κιόλας μέρα.

Αφού επιλέξετε το νικητή, μην αφήνετε το ακροατήριό σας ξεκρέμαστο! Βεβαιωθείτε ότι θα ανακοινώσετε τον νικητή στον ιστότοπό σας και σε όλους τους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων σας.

Με αυτές τις συμβουλές, ο διαγωνισμός σας θα είναι τόσο επιτυχής που θα θελήσετε να αρχίσετε τον διαγωνισμό σας αμέσως.

Ξεκινήστε και εσείς τον δικό σας διαγωνισμό τώρα!

Συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν