Μικρό κεφάλαιο επένδυσης για την κατασκευή του eshop
Ελάχιστα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα.
Πρόσβαση σε ευρύτερο πελατολόγιο και γεωγραφική κάλυψη Ένα eshop δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται παντού, χωρίς τη σύσταση τοπικού υποκαταστήματος
Ελαχιστοποίηση της προμηθευτικής αλυσίδας: Ο προμηθευτής μπορεί να απευθυνθεί απευθείας στον πελάτη, χωρίς την ανάμειξη «ενδιάμεσων».
24ωρη παροχή, εξυπηρέτηση πελατών όλες τις μέρες του έτους.
Σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, όπως εκπτωτικά κουπόνια, ειδικές προσφορές ,αποστολή newsletter, αποστολή SMS, κλπ.
Μείωση λειτουργικού κόστους: Η μείωση του λειτουργικού κόστους οφείλεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση μέσω ενός eshop μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης, όσο αυξάνεται ο αριθμός των πελατών του eshop τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης αυτών.
Μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης